Wednesday 28 December 2011

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY




SYIMA JOIN THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY
Harap ada rezeki Syima kat sini..

syima nak tag.
anum
anis
Farid
Fatin
Faizal

HADIAH

GRAND PRIZE - 1 Photobook Percuma 11 x 8.5 Potrait Hardcover 40pages worth RM230. (Anda poskan kepada saya gambar-gambar anda untuk dibuat photobook dan setelah siap, saya poskan photobook kepada anda)

Untuk contoh2 photobook dan cara2 membuat photobook sila klik linkini..


Ke 2 


RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)



Ke 3

Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)

Ke 4 dan Ke 5

Free 2 keping gambar 8 R  (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 8R dan pos ke rumah anda) 

Cara pemenang ditentukan ialah dengan cabutan bertuah, anda bertuah, anda dapat hadiah:)...

1 comment:

yangyuyu said...

thanks ye shima for joining

and good luck:)